Söndag

Snart är helgen över,ny vecka.....
Ska jag vara helt ärlig så är vi helt förkrossade.

Igår kom grannarna upp och det va skönt att avleda tankarna,men så fort man skulle lägga sig så blev det jobbigt igen.
Tezzi sov alltid inne hos mig,och när André va där så sov hon alltid under hans täcke.
Det är det som är jobbigt,att veta att hon inte finns kvar vår ängel.

Taamira mår inte så bra och igår när grannarna gick så kåg Taamira under soffan.Hon brukar aldrig ligga där,och hur mycke vi än kalla på henne och försökte locka ut henne så vile hon inte fram.
Inatt har hon kallat och kallat....men hon får ju inget svar....

Jag kollar ju efter en kise,men jag är inte där än....även om Taamira hade behövt sällskap så är jag inte där än.
Jag har fått några förslag på kisar...Men tyvärr är de inga kattungar=12veckor utan de är snarare 20veckor-28veckor....
Ingen är Tezzi,och ingen kommer ta hennes plats.Men jag ska ha en padda till,när jag är mogen.

Tilliy är den älsta av flickorna...


Freja kallas hon och hittades med sina systrar i en skog i hörr.
hon är ca 22veckor


Detta är skrållan.Hon är 5månader.
Jag vet inte om jag ska hälsa på freja och Tilliy och se på dem.
Men jag är inte där än.....
MAn skulle vilja hjälpa alla dessa hemlösa katter.De två sista är ju i ett jourhem från hittekatter.
Tilliy är född hos sin familj i Lund.

Inna Tezzi blev så sjuk så maila jag om Tilliy.Mest för skoj skull.
Jag brukar kolla mycket på katter då man blir så glad av att se alla dessa söta djur.
Jag fick inget svar om Tilliy.Tezzi blev sjuk och jag tänkte för mig sj,"om det hör av sig om Tilliy trots allt är det ett tecken"
Jag fick ett mail och hon fanns kvar.
Maila och sa att Tezzi va jätte sjuk just nu och om hon kunde avakta om ett beslut till senare.
Tezzi somna in någon dag efter det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0