Tezzi

Tezzi har ju kommit hem.
Hon står på hyllan som jag gjort om till henne.
Ljuset är tänt för min älskade familje medlem.


Det är en fruktansvärd sorg.
Inte nog att jag fölora min älskade pappa så försvann även du lilla Tezzi från mig.
Min bägare har runnit över....den forstätter att ringa även om bägaren är full.
jag tänker på er och det är fruktansvärt tomt utan er.
Varje dag är det jobbigt att veta att jag ej kan se er,röra vid er,prata med er.
Ingen av er andas mer....det är så tomt,så tomt.


Kommentarer
Postat av: Sandy

Så fint du gjort för Tezzi. Jag kan inte ens tänka mig in i din sorg du bär. Det gäller att vara stark nu, det är lätt att man går under när man bär på så mycket sorg som du gör. Man får tänka att livet ska gå vidare oavsett om man vill inte. Sen får du även tänka att dina älskade har fått sin frid från all smärta. Önskar dig all styrka. Kramar!

2011-01-21 @ 23:02:50
URL: http://lovitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0