Vad tycker jag om de nya dvdskivorna?

Denna gilla jag bäst.
Högt tempo i 52min och man tränar hela kroppen.
Denna är ganska tuff men ändån kan man öka tempot och svårighetsgrad då du kan få mer effekt av träningen.Man följer först en person som är den "lätta" varianten och sen öka man och följer ledaren om man vill ha riktigt tufft.Jag är ganska död då jag följer den "lätta".
Denna finns på cdon och värd varje kr.(obs engelst tal på alla dessa dvd skivor,ingen text)





Den andra skivan är bra om du har lätt att få i hopa kombinationerna snabbt.Det är dansteg+arobic+styrka och även boxning+kickboxning.
Denna är oxå "go" men jag är inte så förtjust i boxning;)
Denna träning är ca 40min.



Dessa finns på cdon.com


Kommentarer
Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Sv; Hihi det var ju inte alls längesedan man såg en bild på mig, bara några dagar sedan .. ^^ Jag är blond :)

2011-01-26 @ 16:49:00
URL: http://pinknation.se
Postat av: Linn

Sv; Gjorde ont i 5sek & kosta 150kr, värt! :D

2011-01-26 @ 19:13:02
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0