Fix & Trix

Visst jag gillar mode och allt va de innebär,men vilka tjejer gör inte det?
Det är inte alla som har råd eller vill följa trender fullt ut av olika anledningar.
Jag är en av dem som tänker mig för när jag ska köpa för trender håller inte i så länge.
DOCK så är det väldigt inne med att ha stela halsband.Gärna stilrent smalt eller tjock i silver eller guld.
Tex:

Från Tyra.se =189kr


Från Nelly.se =129kr (Gina tricot har lika dant halsband)

Ni ser priserna här....visst de är ingen stor summa men om du är som jag ,så finns de billigare varianter om man bara har fantasi
Kika på MITT halsband här ner:

Kostnad =29kr

HUR kan detta kosta 29kr?
Jo detta är då ett diadem i stål som jag bara böjt om lite.
Ett smycke är mer än ett bara smycke för man kan använda de till fler saker än vad det va tänkt.
Jag köpte detta på glitter och de finns i guld med.Dock så måste de vara i stål(inte plast)

Så här ser de ut när de ej är på.Då ser ni hur jag har böjt det:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0