Onsdag

Har fått problem med hålen i örat=/
Igår gjorde jag något när jag sov för jag vakna till av att det gjorde ont som satan.
Sen dess har jag haft en blåsa sidan om håltagningen.
Vet ju hur det är att ha piercing när kroppen ej vill så det är bara att ha extra mycket koll +tvätta.

Hur går det med Taamira då?
Jo metacam kuren är slut.5dagar har gått+ igår kräktes Taamira(hade ej tuggat godisbitarna)
Jag vet inte hur det kommer sluta men min känsla säger mig att hon inte kommer bli gammal.
Dels är det tidgare erfarenheter som vi gick igenom med Tezzi+har någon sjukdom uppkommit så kan det komma igen.
Vet ju att detta är stressrelaterat....och kan inte göra mycket mer än vad jag gjort.
Jag hoppas innerligt att hon klarar detta och hon slipper detta problemet.
Men något inom mig känns inte helt rätt....


Taamira och Tezzi (vila i frid Tezzi<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0