Onsdag

Vakna lite tidigare idag självmant så det va lika bra att gå upp.
Solen lyser och egentligen är det perfekt väder för sol och bad=)

Idag ska jag troligtvis träffa min syster i stan och det va ett tag sen jag va i stan så det ska bli trevligt.

Igår blev dagen inte alls om jag tänkt mig och va med om allvarliga och tråkiga saker.
Men vi gjorde vad vi kunde igår men anmälan och mer kan man inte göra.
Det är hemskt dock att en människa väljer sina egna självdestutiva val men djuren har inget att säga till om och speciellt när en av djuren är i så dåligt skick så den ej kan andas+ att några har redan självdött där=/

Igår gick mina tankar mycket till Tezzi.
Jag funderar mycket på vår tid ihopa och jag kan oxå tycka att en del val man gjorde va fel gälande hennes hälsa.Jag blev rekomenderad av vetrinärer som man tror kan sina saker men i slutändan så skulle jag absolut aldrig lyssnat på dem i detta fallet utan låtit Tezzi fått leva så länge hon måde bra.
Istället lyssna jag på dem och börja ta medicin hit och dit och prover hit och dit+en massa massa nersövningar och tillsist blev Tezzis kropp så dålig så hon gav upp.
Så mitt tips till mig är att man känner sina djur bäst sj.
Åk in till en vetrinär när katten/djuret drar sig undan och ej vill äta.
Söv aldrig ner djuret om det ej verkligen behövs.!

Jag kommer aldrig glömma denna lilla katt som gjorde då mycket för mig.JAg önska bara jag kunde gå tillbaka och göra saker och ting ogjort.
Det va medicinern+sövningens fel som gjorde att Tezzis kropp en klara mer.
Jag har inget förtroende för vetrinärer och jag är så ledsen att jag ej förstod att jag gjort fel,för vetrinärerna sa att detta va rätt.

Llla Tezzi...min underbara pälsboll.Du finns inte hos mig mer men i mitt hjärta kommer jag aldrig glömma dig.
Tack vare dig lever jag idag...och tack vare dig kommer jag fortsätta att kämpa varje dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0