Snart kväll...

Dagen idag har gått fort,även om jag ej kunnat göra något för vi har gett medicin till Taamira idag och vi vet inte hur hon reagera på den.
Man är ganska försiktig av sig då man har det i bakhuvudet att sist vi testa en medicin på Tezzi så fick vi avliva henne stax efteråt då hennes kropp orka inte.

Jag kunde iallafall gå promenad och inom ica för jag har ingen mat hemma kvar.
Jag har två liter mjölk och någon frukt och jag behöver till willys och handla.
Men det får bli när Taamira mår bättre.
Med bättre menar jag att hon kissar som hon ska.
Idag har hon gått ca en gång i timmen och så länge det är så här kan jag inte göra något.
Så det första som ska ske när hon blir bättre att inhandla mat.

Jag hoppas inerligt att hon svarar på behandlingen för hennes skull+att jag lovat min systerdotter hon skulle komma på lördag och jag vill det så gärna.
Är bara Taamira bättre så går de men annars fick hon inte utsättas för stress,då hon skulle ha lugn och ro.

Håll tummarna för oss och jag hoppas att imorron är en bättre dag<3

Bästa vännerna....<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0