Dagarna går och Hanna består....,

Redan är onsdagen här och dagarna går och man hinner inte riktigt med.
Nu snart är det juli månad och snart fyller jag år oxå.
Funderingar kring det och hur man ska lösa detta då jag hade tänkt bjuda hela familjen.
Fundera lite på ett öppethus och att man får komma när de kan och så kan man bjuda på någon kall mat och sånt.Nå ja får "spinna" vidare på det=)

Hela dagen igår va jag hos syter och barnen.
Va jätte trevligt som vanligt och hoppas snart hon har tråkigt så hon kan hämta mig=)
Dock så måste jag verkligen ta tag i vikten min för det håller ju inte att vara en tjockis mer.
Motivationen finns inte utan den försvinner efter någon vecka.
Fundera då på att bytta ut målen med shakes och ha två mål "riktig" mat men kcal snålt.
Kanske måste se resultaten snabbare så man ej tröttnar månne?

Skrev en komentar igår på fb att jag ville trolla bort 15kg och då blir jag normalviktig.
Fick höra då att de tyckte inte jag skulle gå ner så mycket då jag va redan smal.
Men då kan jag upplysa att de fottona man har och lägger upp är den "bästa" sidan.
Jag photoshopar bort de delarna där jag ser stor ut ...det vill säga en bit på armen och halva kroppen.
Orginalfottona ser ut så här:



Bilder på fb ser ut så här:

det enda jag gjort på denna bilden är ändra ljuset+klipt bort den stora delen av mig sj.

Gott folk...jag är inte en smal liten sak.
Jag väger faktisk 70kr till 164-165cm och det är inget hälsosamt med det.
Jag är en kurvig sak=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0