Mineral smink

http://www.tikei.se/naturligt_smink.asp

Jag fick mina prover sm kosta 10kr st och jag hitta exakt färg och exakt concealer.
Jag har provat den i två dagar och jag har inte fått utslag eller plitor eller någon finne eller så=)
Jag tålde ju bara Niveas innan och den va så täckande så man kände sig sååå spacklad.
Men med mineralpudret så ser de ej pudrit ut eller man känner sig sminkad.
Jag är hel nöjd och vill verkligen rekomendera detta åt mina bloggläsare=)

André blev lite irri för jag tjata om detta smink så nu fick jag ett ordentligt kitt av killen*älskar*
Det kommer nästa vecka.

Min tanke va oxå att det är sommar och man får lite färg då och hur löser man detta?
Jo då köper man några mörka prover och en burk så blandar man den färgen man har då.

Bas- Mineral foundation
En naturlig foundation som vårdar hyn!
*20 olika nyanser
*enkelt att använda
*smälter in i huden och ger en jämn yta
*ger en perfekt hy med naturlig finish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0