H&M

Hitta den vackra klänning.
Så underbart fin och den vita spetsen gör de väldigt chic.

Denna kläning passar alla som är smala och vill lura till sig former.
Kan tänka mig att på en solbränd sommarkropp med kilklackar så är denna en perfekt sommar outfit.



Har även funderat lite på dessa två skapelser.
Nr1 jeans klänning.

Älskar ju Maxi men vill hellst inte följa modet allt för mycket.
Jag avskyr jeans men tyckte denna va ändån söt och med ett konjakbrunt bälte i midjan blir de sött.

Nr2

En spets tunika/klänning.
Visst spets är inte jätte fint men denna modell i naturvitt hade varit väldigt söt att ha under ett vitt långt linne.
Jag känner mig ofta naken på sommaren och har man något tunt,lite genomskinligt så känns det lite mer påklätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0