Måndag

Klart jag fick den ENDA vetrinären jag avskyr på stället!
Nå ja...man kan inte komma överens med alla men denna vet kan inte allt för mycket.
Det va jag som fick informera henne sist då vi åkte in med Tezzis tänder.
Jag misstänte forl och hon kika i munnen och sa"detta ser ju fint ut!"
Då fick jag upplysa henne att de ej är normalt jag får i halva naglen i en tand+att konstatera forl måste man ta röngen.
Hon blev lite osäker på sitt utlåtande och lät kollegan kika på de men hon va säker på Tezzi skulle få åka hem igen.
Sen kommer hon tillbaka UTAN Tezzi och sa jag kunde hämta henne sen.
Det va info jag fick....*arg*
Ringde Kollegan och det visa sig Tezzi hade TRE ANGRIPNA TÄNDER som opererades ut.
Så det är ej konstigt att jag ej har förtroende för denna vetrinären...

Nä jag får väl träna nu så jag mår lite bättre.
Adjöss=)

Vila i frid Tezzi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0