Mitt löshår


Jag har köpt en hel del löshår genom mitt liv men jag kan säga att de dyraste låg på över 2tusen,men de va inte dugg bättre än de jag köpte på Rapunzel.
Dock de man ska tänka på att de ska vara äkta +remy.Annars håller inte håret länge.
Detta löshåret ni ser här är nytvättat och behandlat med leave in produkt.
De har fått självtorkat.
Hur gammalt är då detta löshår???
Jo det är inne på 3dje året nu.
Hårt är lite europeiskt och den andra delen är indiskt.



Jag köper lite längre och därav kan jag "klippa"(avänder frisörkniv) och lite då och då klipper bort kluvna topparna.
Jag tvättar de högst en gång i månaden,men använder man spray eller andra styling produkter så blir det oftare.


Jag fönar aldrig löshåret,jag har kanske plattat de tre gånger totalt.
Jag gillar när det är lite självlockigt då ser de mer naturligt ut.
Nu har jag en MASSA löshår och detta håret här är två paket hårförlängningar.

Jag är ju mörkast i nacken och där sätter man de mörka löshåret.
Sen mitt på benan är jag ganska ljust så där sätter man det ljusaste löshåret.
Håret här hänger inte i "rätt" ordnng.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Men jisses! 3 år för löshår? Du måste vara sjukt duktig med ditt hår/det måste vara av superbra kvalité haha. ALternativt att jag var jättekass med mitt. Hade löshår ett tag, men tyckte det blev kasst relativt snabbt, efter ett halvår eller så. men jag sprayade iof ganska mycket..

2011-03-05 @ 02:03:52
URL: http://mariellejensen.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0