New in


Ni som har följt min blogg kanske minns att jag fick en sådan bh+trosa av André?
Dock så passar inte bh längre så jag fick köpa 85D och sy in i midjan.Kosta på rean 50kr=)


En långkläning från H&M som jag varit ute efter förra året men kvalitén på långkläningarna va så dåligt matrial så jag köpte ej den då.Men i år är tyget bättre och lite tyngre så de faller snyggt.
Jag köpte den dock i storlek L så den är ganska stor men tänkte ha detta conjakfärgade bälte under bysten.


Jätte skön tunika från bikbok.
Ville egentligen ha den i naturvit men de va så tunn och jätte genomskinlig så de fick bli denna oboyfärgade=)


Mörkbruna gladiator skor från H&M

Lite smått fick jag hem även om de va inget som kosta över 150kr/st.
Jag börjar få en fin och stor samling av mina maxikläningar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0