New in...


Detta kommer från Gina tricot.
Triangelbh blev jag förälskad i och perfekt så mina bh har blivit försmå.



En kort svart tröja från H&M.Jag har lagt upp den så den slutar i midjan.
Va ute efter en kortare kavaj men denna fick duga då jag dessuotm hade fått min bonus från H&m;)



Nya träning byxsor.Måset bli lite peppad för så här fet har jag inte varit på mycket länge.



En svart tunika man kan gömma magen i.
Jag har inte så många "tjockis" tröjor kvar så jag va tvungen att köpa en ny tunika som man kan ha då man vill dölja lite mer;)

Sen hitta jag dessa på final sale.
Skam priser dock men hitta två tunikor.
Jag är inte säker på om jag sak behålla dem än men lägger upp fotto.

Denna döljer magen oxå,men gillar inte djur mönstret.Det är både zebra+leopard.


Denna är mycket sötare på.
Den döljer inte mycket men den va fin på så jag ska känna efter om de blir båda eller ingen.
Jag ska prova här hemma och känna efter.=)



Kommentarer
Postat av: sabina

Om du inte vill ha den gråa med spets så provar jag gärna den :D

2011-03-06 @ 19:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0