Snart har denna dagen gått...

Sen jag sluta jobba så har de mesta rasat.
Jag måste få struktur och rutiner här och framför allt måste jag ta tag i det jag äter.
Kroppen och jag sj mår inget bra när man äter såhär.
Jag kan inte blunda för detta och ingen kan tyvärr göra jobbet åt mig utan det är jag som får ge mig fan på det.
Jag går upp och går upp och nu snart är jag uppe i min max vikt igen.
Man är inte snäll mot kroppen när man behandlar den så här.
Alla mår bra av att äta rätt och röra sig och jag har hamnat i en ond cirkel som jag måste bryta.

Man får gå den hårda vägen.
Man får äta mindre och röra sig mer och det finns inga dieter eller så som hjälper utan de är en ändrad livstil.

Jag ska börja planera min mat och lägga upp ett matschema och träningschema.
Jag kan ju om jag bara vill och det har jag besvisat innan=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0