Super kardan....

Ni har säkert hört den borsten till hund och katt som reducerar hårfällning upp till 90%?
Dock så kostar orginalet 399kr....och det är väl ett saftigt pris.
MEN Hanna Hansingen är inte sen och hittar en kopia för 139kr.
Det är väl ett pris man kan leva med;)

Märket är dogman och heter superkardan.
Vad tyckte jag?
Jo för sören så tar den en massa päls men kan ändån tycka det låter lite som de "rycker bort päls".
Men tar man den försiktigt så går det bra.
Den får bort underpälsen snabbt men försäkerhetens skull ska man borsta lite då och lite då för djuren kan bli nakendjur annars;)
Sen får man inte alls använda denna om djuret har våt eller fuktig päls så de kan bli rivsår i huden*läskigt*
Men pälsen blir fantastiskt fin och mjuk efteråt=)

Denna kardan köpte jag då jag fick Tiisha.
Den blev restnotad så därför kom den så sent.
Jag betala den med förskottsbetalning MEN jag kan ABSOLUT inte rekomendera er att köpa den från DJURMAXI.Vänd er till ett seriöst företag istället.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Men oj att jag missat det!! har precis köpt en fuminator! Attans!

2011-03-30 @ 14:55:39
URL: http://emiliesfeline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0