Tiisha

Nu är Tiisha lämnad hos Din vetrinär och ska kastreras.
Nervös är jag då jag vet att det är en risk varje gång man söver en katt och just första gången vet man ej hur de lär reagera på narkosen.
Sen är jag medlem på ett kattforum som jag läst en del skräckhistorier som tex en honkatt som blev kastrerad och dagen efter hade stygnen gått upp så alla tarmar och så hängde utanför magen och de fick åka in och sy om de hela igen.
Sen en annan historia är när honkatten skulle kastreras så va allt frid och förjd men dagen efter hade katten somnat in i sömnen=/


Jag skulle tippa på att Tiisha nästan väger 3kg....hon kommer bli en stor honkatt och man ser hon har större tassar än Taamira =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0