Tiisha

Jag kan helt ärligt inte fatta hur stor hon blivit redan!
Hon är ju nästan lika stor som Taamira och jag tror hon kommer bli en stor kise.
Jag kan dock märka att foder har en väldigt inverkan på kattungars tillväxt.
Jo hur vet jag detta?
Jag har gett Tezzi skitfoder när hon va liten.Jag fatta inte bättre och då va det friskas och whiskas.
Hon blev en liten kisekatt.
Taamira och Tiisha har rätt foder och de har oxå växt som de ska=)

Det går så framåt här hemma och hon vet vad hon hetter och kommer när man kallar.
Hon gillar att mysa men ibland kan hon bli bitig och mördas lite.
Hon gillar allt leka och kan sysselsätta sig i timmar.Men hon har kommit på att Taamira är rolig att bråka med  men det uppskattar inte Taamira.
Då får jag gå imellan och aktivera Tiisha med något.

Hon är totalt rumsren.
Aldig har det hänt en olycka.
Hon pratar mycket och jag har aldrig varit med om en katt som pratar som hon.

Tiisha kan aldrig ta Tezzis plats,och det är inte meningen heller men det känns lite bättre att hantera sorgen(även om jag har mina ätproblem)
Jag är glad att just hon kom hem till mig.
Tack Tezzi och Pappa som gjorde att just Tiisha fann mitt hjärta.<3




Se ni så stor Tiisha blivit?=)
Taamira är en stor honkatt på nästan 5kg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0