Trött

Jag är chockad...ANdré med för alla de gånger man lämnat in katterna vid kastrering så har de vart lugna.Farmförallt har de vilat mycket och speciellt dagen efter då smärtstillandet går ur kroppen.
Hur har de gått sen vi fått hem Tiisha?
Jo inte en lugn stund.!
Hon lyckades sova i en minut innan S kom upp sen belv det full rulle igen.
Hon är viladre än innan och ska mörda allt.
Nu på morgonen är det full rulle fortfarande.
Inte fan springer jag ett maraton (kanske överdrift) efter någon har skurit eller tagit bort ett organ från mig.

Jag hoppas snart hon blir lugn och kan vila.
Hon har sina bodys och det går jätte bra!
Funderar på att sy någon till då kanterna vid hålen till benen fransar sig,men jag kan inte sy där då försvinner elastiteten.

Gud så trött jag är idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0