Bilen..

Uppbygnaden av scoopet är klart.
Det som sak göras nu att finjustera slipningen och syna alla kanter så de blir jämnt.
Dock så är det svårt att ta ett rättvist fotto då vi använt två olika spackel och då är det svårt att se resultatet då det kan förvilla synen.
Men iallfall ser det ut så här:


Jag har alltså byggt ut huven så den är tjockare så den faller ihop snyggt med fram spoilern.

sen så resterande ser ut så här...(men tänk på att det är svårt att se hur det ser ut då vi har två olika spackel)


Avskyr det vita spacklet vi har använt till kanterna för det är enbart skit spackel.Och det förvilla synen på skopet.
När vi börja,innan vi slipa såg skopet ut så här:

Här ser ni ju formen bättre=)

Jag har alltså byggt detta bygge sj och slipat de mesta men nu har ANdré tagit över med min vägledning då jag inte klarar av att slipa förlänge=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0