Klant...IGEN!

Ibland har jag maximal otur!
Ni vet jag berätta att jag får måla om i halen.
Ny vit färg va köpt och André skulle hjälpa mig att måla på Torsdag.
Han har så mycket på jobb och är jätte sliten så jag tänkte att jag kunde ge mig på detta ....även om jag inte riktigt är skit bra på det.
Maskering och två rundor färg och det blev katastrof!
Dels så är denna vita färgen mer matt och och går åt det gråa hållet och är inte alls så "VIT" som jag vill ha det*snyft*
Ringde ANdré självklart och han blev arg på mig.
Fick instruktionerna att ta bort maskeringen och det gjorde jag.
Dock så hade lite av den vita nymålde färgen kröpit under maskeringstejpen på min gråa fond vägg såg jag tog lite med en våtservett men då lossnar den gråa färgen!

Jätte besviken på mig sj+ hur fan ska jag lösa detta?
Jag har två val:
*antingen försöker André fixa detta på något vänster
*jag får skrubba av alla väggar med målar tvätt+köpa ny vit färg+ny grå färg+dekor på väggen som måste tass bort=/

ibland rinner bara bägaren över.
Inte nog med att man sitter här sj dag ut och dag in...+träffar nästan aldrig några vänner eller så ,så händer detta när man bara vill hjälpa någon annan.
Jag är verkligen less på detta,mitt liv och allt omrking.
Är det ens lönt att gå upp på morgonen?
nä fy säger jag bara.
Avskyr mitt liv riktigt mcket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0