Lite fattigare...

Jag har länge tänkt på att fixa ett nytt klösträd eller bytta till på den jag byggde åt Tezzi.
Jag upplever att Taamira saknar att kunna dra sig undan och hon älskar att vara högt uppe.
Den lilla klösträdet som jag bryggde till Tezzi använder visserligen Tiisha mycket så jag vill ju behålla den.
På andra sidan sovrumsdörren finns lite plats och där kommer strax upp ett klösträd som går enda upp i taket som man spänner där.
Den ser ut lite som denna:

Men plattan längst ner är fyrkantig och de andra är mer ovala.
Dock så kommer jag ta bort tyget och måla dem vita så de är snyggare.=)
KOstand för totalt allt?
Jo 799kr...hur billigt är inte det?
Jag betala ju självklart inte allt detta sj utan André täckte upp lite med pengar så Taamira kan få dra sig undan lite=)

Jag prov motera den precis nästan.Taamira blev en vild vetting!Hon kuta längst upp och jag hann ju inte spänna den i taket så den va ganska ostabil och jag va rädd hon skulle ramla ner.
Försökte ta henne och sätta ner henne men då blev hon mer vild och hon råka riva mig.
Till sist fick jag ner henne och jag tror hon kommer bli glad när den kommer upp sen=)
Tiisha klättra oxå på den så jag tror de är ett bra köp.

Jag tar fotto när den är färdig och är uppe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0