Mineral...

Jag har fått drukansvärt dålig hy de senaste tiden.
Jag vet inte om det beror på att jag har slutat på ett naturläkemedel mot magen eller om jag bara har fått dålig hud.

Jag har fått en hel del allergier oxå som kommer och gå och ni vet sj att är man ej nöjd med det man ser i speglen så mår man inte alls bra.
Man närmar sig 30 och har en hud som 15 igen och det tar på självförtroendet.

Nå ja sagt och gjort så beställde jag nyss prover för 10kr/st på denna hemsida:
http://www.tikei.se/produkter/prover.asp

En del bloggare pratar gott om detta mineralsmink så nu får jag testa.
Det är ett + att den finns i MÅNGA färger och har ni svårt att hitta en riktigt ljus fundation så finns den här.
Loreal true match kan slänga sig i väggen för deras ljusaste är för mörk för mig.

Jag återkommer när jag har testat proverna=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0