New in...

Jag köpte två klänningar och den ena är från H&M.
Hade ju pengar kvar på tilgodokortet så jag tveka inte en sekund=)

Denna är omsydd(men ej strykt den än).
Vidden under bysten va enorm så jag har sytt in den så den är lite finare på mig=)
Blev hel nöjd då den ej är genomskilning mer.

Nästa är en långklänning från lindex och kostar 399kr.
Jag hade 25% på damkläder+att just denna klänning va de smink på=/
Då fick jag 50kr rabatt på köpet men hade då ingen bytesrätt.
Jag hade ju enbart mascara då jag köpte dessa då jag visste att jag skulle prova vita kläder.

Älskar den!
Fick dock köpa den i storlek 40 då bysten skulle få plats=/
Men så här snygg blev den när jag sytt om den.
Det blev tyg över så de blir en volangtopp som jag ska sy=)


Kommentarer
Postat av: ninah

visste inte de om frakten.. bra man slipper de, trodde de ble 2 ggr;O

2011-05-17 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0