Nytt projekt...

Efter lite nogrant tänkande så blir de ett nytt bygge på bilen=)
Hittat en ny moterhuv för 100kr och vi ska slipa ner all färg först och sen ska jag bygga en uppbygnad som går från framspoiler och upp mot huven.
Typ så här:

Sen blir det oxå ett luftintag på huven.
Anledningen vi ska bygga om huven är för att spoilern är så stor så vi ska göra om huven så den smälter i hopa.
Visst ett jädrans jobb+ att de är jag som bygga upp detta förhand och det är minsann ej lätt.
MEN det är ju bara André som lär ha en sådan bil då;)

Han hämtar mig sen och vi ska även till vetrinären och köpa en grej till Taamira.
Har en jädrans huvudvärk så jag hoppas det ger med sig sen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0