Taamira

Mådde lite bättre igårkväll och tänkte prova gå med katterna i koppel.
TIisha vaskydde selen men hon våga ut i trappan.
Fick dock använda Tezzis gammla sele då den är mindre.

Sen va de Taamiras tur.Hon hade sin sele men Tezzis koppel och vi gick ut i trappan.
När vi kom ner längst ner så börjar hon lukta fanetiskt på kopplet och börja pipa och spinna.
Hon börja stångas och mysa me dmig och jag blev jätte berörd av detta.
Det har varit jobbigt att stoppa undan Tezzis saker och nu tänkte jag att jag va mogen att ta fram kopplet,men det är så jobbigt fortfarande.
Taamira "blev sig sj" igår.Så hon blev när Tezzi va i livet.
Jag vet inte om hon kände av Tezzis doft,jag kan bara speculera.....Men jobbigt va de då jag saknar henne otroligt mycket!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0