Vikt

Ställde mig på vågen idag(den förbannade våg!)
Jag va livrädd när jag skulle ställa mig för även om jag vet jag har ätit bra och lite kcal så va jag ändån rädd.
Men 3,3kg - visa den =)

JAg kör ingen diet eller LCHF mer.
Det som jag vet fungera på mig va/är räkna kcal.
JAg har återgott till det för jag blev en chock när jag ställde mig på vågen och tänkte *detta måste jag ta tag i nu"

Det har kännt väldig bra dessa veckor jag har kört.Även om jag känner lite hunger då och då men jag överlever=)

En dag med min mat:
*Kaffe med mjölk och hela dagens intag av funlight=60kcal
*en shake =100kcal
*en dl kesella med lite fun light saft=max 120kcal(ibland tra jag lite mer kesella än 1dl)
*är jag hungrig så tra jag en cup of sup=50kcal
*middag med sallad +protein=max 350kcal
*Lite mat på kvällen=max 200kcal
summa:880kcal= 900kcal

jag brukar ibland ätar frukt eller nötter om jag är sugen på det=)

Rör mig?
*måndag,onsdag,fredag tränar jag hårt med 4kg handlat samtidigt med arobic i ca 1-2timmar
*varje dag går jag minst en timmes promenad men varje tisdag+torsdag går jag två promenader.
*Jag kör min power plate varje dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0