Lilla Taamiris=(

Taamira kräkte igår,och tyckte de va konstigt då hon ätit I/D(som är vetrinär foder som hjälper henne med magproblemen).
Jag hade inte köpt exakt samma burk som innan utan jag köpte samma märke,samma smak fast i påse.
När jag kolla så innehöll den fisk/fiskprodukter=(
Där är ju förklaringen allalfall.

SEn i lördes har Taamira fått sämre andning.
Hon hostar och sen efter hosten får hon ansträngd andningen.Det försvinner visserligen efter ett tag och man ser inte ett spår av att hon varit dålig.
Igår kom grannen och gav oss råd om hur vi ska göra.
Jag kände att det va nära och kanske tid att låta henne somna in,men när grannen sa att Taamira verka "pigg" så höll jag trots allt med.
Trots man ser hon har anstängd andning så skulle hon tvätta sig massor,äta och fjäska efter mer,kela intensivt och hon sprang även ut i köket och fjäska efter mer mat.
Idag är Taamira helt sig sj igen....väldigt konstigt.
Jag har höjt medicinen och då ger man de en vecka ca....
Får hon fler sådanna här andningsbesvär och jag känner hon ser ut att lida så får Taamira somna in och vara med Tezzi i katthimlen och leka.
Jag vill inte göra misstaget att hon lider men jag förstår att nu får jag vara beredd.
Taamira har fått diognoserat svår astma och sen renoverar jag här hemma så jag vet inte om det påverkat henne mer än jag trott.Taamira fått medicin,men troligtvis aldeles för lite medicn för hennes vikt.Taamira har rätt att må så bra som möjligt den tiden hon har kvar.
Innerligt hoppas jag hon finns kvar ett tag till,men jag vet oxå att man inte får alltd som man vill<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0