Weleda

Jag har börjat med en nykräm som jag är förälskad i.
Jag va skeptisk först när jag fick höra om den av min granne men efter att provat den en gång så blev jag såld.
Det är en olja som jag använder i ansiktet och bli inte avskräckt för de är en olja=)
Jag är super torr och får lätt finnar och annat men med denna får jag baby hud och INGA FINNAR!!

Calendula Wind and Weather Cream är en hudcreme för hela familjen, även små barn som skyddar känslig hud i ansiktet mot kyla och vind.

Rent bivax och hudvänligt ullfett bildar en naturlig skyddsbarriär utan att hudens egen andningsförmåga påverkas. Värdefull ekologisk mandelolja vårdar och hjälper huden att bevaras mjuk och smidig. Ett växtutdrag ur biodynamiskt odlad ringblomma verkar lugnande på huden. Calendula Wind and Weather Cream är vattenfri och mycket dryg.

Användning:
Applicera tunt över huden, gärna en stund före utevistelsen.

Innehåll:
Mandelolja, ullfett, bivax, ringblommaextrakt, äkta eteriska oljor

Ingredients (INCI):
Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Lanolin, Beeswax (Cera Flava), Calendula Officinalis Flower Extract, Fragrance (Parfum)*, Limonene*, Linalool*, Benzyl Benzoate*, Benzyl Salicylate*, Geraniol*. * from natural essential oils


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0