<3

Precis fått veta att en person stilla somna in i natt efter en agresiv cancer.
Vila i frid<3

Nu är det en hel del som gått bort den sista tiden...varför börja man tänka sig?
Sjukdommar tar bort de människorna man älskar,även djur.
Många i min släkt har dött i canser och pappa i ALs och när man fick vara med om ALS och leva med den människan som man älska så kögt,varje dag kämpa med denna sjukdom så får man en annan syn på livet.
Jag kan aldrig ändra att pappa blev sjuk,jag kan aldrig ändra det som hänt och skett även om det gör så förbannat ont i hjärtat på en av saknad!

Jag är så trött på att vara ledsen,och tårar,tårar....när tar det slut?

Jag beklagar verkligen de som förlorat något man älskar högt.
De som har fått somna in ,de lider inte mer...nu är det vi som får kämpa med våran saknad och smärta.


Min älskade pappa....det går inte en sekund utan jag inte tänker på dig.
Om jag kunde få se,höra dig igen...jag skulle gjort allt för dina kramar.
Älskar dig nu och förevigt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0