Måndag

Vad tog helgen vägen?
Jag är långt ifrån färdig med det som skulle göras.
Jag fixa i sovrummet igår och vet ej hur jag ska lösa det sista.Funderar på ett svart överkast och prynadskuddar i solnedgång färg.
HJÄLP OCH ER ÅSIKT TACK!

Bordet och stolarna är inte färdiga.Två stolar ska slipas och målas två gånger.Slipningen tar ca 3timmar/stol.
Sen måste jag sola,färga håret(utväxt+mörkaslinger)och storhandla....hur ska jag hinna allt detta;)
Kan tillägga att jag mår röv idag med migrän som jag vakna av i tolv inatt.
Idag blir det städning,och träning så skalla värken ger sig.


Ursäkta blixten men annars blev de jätte mörk bild.
Tanken va att ha svart överkast med prynadskuddar i samma lila färg.
Eller ha lila överkast....kanske blir för mycket?


Här är den rätta färgen och här är det  vid dörren.
Tanken är oxå att ha en lykta i indiska stuk i denna hörna men vet ej heller här hur jag ska göra.
Jag har ljuslyktor i gyld/gul nyans och ska prov montera dessa,men de är inte åt det indiska hållet.

Jag vet inte riktigt vad jag tycker ....är inte hel nöjd men de jag hade innan kan jag ej ha längre då tyget är fördervat.
så här såg det ut innan:


Åsikter vill jag gärna ha=)


Kommentarer
Postat av: ninah

Skitsnyggt överkasst de svarta !!

2011-09-26 @ 14:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0