Tiisha & Taamira

Vi vägde pälsbollarna och det visa sig så här:

Taamira väger 5kg och jag trodde inte hon skulle väga så mycket då hon är lång och slank.Hon är långt ifrån tjock.



Tiisha är högre än Taamira nu och hon är bara 1år.Hon väger 4,3kg.

Ingen av mina katter är tjockisar....utan jag har stora kisekatter.
Jag vet när Tezzi levde och vägde 4,2kg så va hon överviktig och de ville banta henne.Men Tezzi va en liten katt.MAn kan inte stirra sig blint på vågen,verken på djur eller människa;)


Kommentarer
Postat av: June

Fina katter. Min väger nog fem, sex kilo men han är faktiskt lite tjock också :)

Sv: Testa! Jag ser inga mineraloljor i det du skriver om, så det borde vara okej!

2011-09-04 @ 16:04:02
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0