Torsdag

Idag blir det att jag ska fixa lite med datan.Föra in lite från den gammla och även gå o leta igenom denna med programm osv.
Jag ska ut och gå och vibba idag och träningen blir av imorron.
Igår åt jag lite choklad men har inte så dåligt samvete för det för denna veckan har jag ätit tok förlite,max två mål/dag.
Imorron är vi bjudna på middag och film mys...ska bli kul=)

Ni som läser min blogg kanske ser att det fattas inlägg eller det skett ändringa?
Jag har tagit bort de för det blev inget köp av lill killen.
Jag blev grymt ledsen klart men jag kan inte göra så mycket.
Att man ser fram imot,gör förberedningar för hans hemkomst och sitter drömmer om hur vi kommer ha det och att jag va ju tvungen att öpa kopper och sele till honom oxå.
Men min dröm gick i kras,och mitt hjärta längtade sååå...men han blev inte min=(

Kolla på dessa fina fotto som S/T tog med sin kamera=)



Ni kanske ser att Tiishas man är lite lite för en norskogskatt? Men jag har fått trimma ner den då Tiisha inte lärt sig att tvätta och hålla de rent,så blir det lättare att sköta för mig.(Tiisha är en huskatt men mamman är norskskogskatt)

Sen Kommer Taamira...;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0