Ullared

Det va en massa vinterjackor men jag ville ju ha en ullkappa och hitta denna för 499kr.
Är lite orsäker på modellen men vet inte om jag ska ta bort knapparna,för de är de jag ej gillar.

Det va många ull liknande jackor men man måste se innehållet för det är väldigt likt polyester och det vill man inte ha för de håller inte varmen så bra=/

Hitta en hel del,men INGA byxor som vanligt.Jag vill ju gärna ha kostymbyxor men icke fanns det men jag fick mycket annat.
Blev jätte glad när jag hitta bhar i min storlek så här köptes de en hel del.=)






Köpte dessa baslinnen då mina svarta är utvättade och försmå.
Nu har jag lite som passar mig igen.
När jag fylde år så fick jag ju en liten sponsring av killen så jag kunde köpa mobil,men jag fick handla detta istället då jag inte har någon jacka...
Jag är ganska nöjd...skulle gärna tänka mig åka igen=)
På scorett har de galet låga priser!!Så där kan jag rekomendera att kika in om ni ändån är där=)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh jag köpte med den vita bhn såg inte ens den svarta.Fan alltså. Skulle vilja ha den i svart. Men fy fan vad den sitter bra :)

2011-09-16 @ 22:21:20
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0