20April 2010 somna du in....

Känner mig inte alls stark,inte alls stark!
Det va två år sen du somna in och det känns som bara någon månad sen för det gör så otroligt ont.
Jag ska besöka dig idag men jag önska att det ej va din grav jag besökte.
Jag är furktansvärt ensam,ledsen och förtvivlad över att du inte lever mer min fina pappa.
Det är så mycket jag vill säga,mycket jag vill du ska vägleda mig med för jag är långt ifrån redo till att vara ensam.
Jag önska du kunde krama mig och säga du älskar mig,säga att allt blir bra.

Pappa jag mår långtifrån bra för i mitt hjärta är inte helt utan dig <3


Kommentarer
Postat av: Ninah

Hanna du är ALDRIG ensam, även om det kan kännas så <3

2012-04-20 @ 12:30:07
Postat av: Anonym

Du är aldrig ensam min vänn någonstanns inom er lever ni kvar tillsammans:) våga lyssna till din själ<3

2012-05-10 @ 09:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0