Lördagen är här...

Vetifan vad som hände Tevin nyss för som han fick ett spurt och sprang i alla rum som en galning och man hörde hur klorna tog i när han slira...hahha...pucko katt <3

Ja idag är lördagen redan här och jag har en massa små fix som ska göras idag.
SKa åka in till jobb och skriva på papper och sen göra lite ärenden här och var oxå.
Sen har jag inte mycket planerat i helgen förutom att jag ska färga håret.
Får nog kasta ett löshår som är katastrof.Jag fick ett löshår och skulle utvärdera det och nu är håret tovigt slitet och ser ut av att vara flera flera år gammalt.
Nå ja men skönt va det att jag ej betala något för det;)

Funderar på att göra om dekorationen på naglarna men vet ej riktigt hur de ska vara;)

Så här liten va du lilla Tevin när jag föll för dig så hårt.
Nu ser du ut så här:

Du är hela 6månader och väger 5,4kg.
<3


Kommentarer
Postat av: Ninah

haha aww vilken fluffy:P

2012-04-21 @ 17:29:03
Postat av: Charlotte

Så söööööt!

Kram!

2012-04-22 @ 00:44:29
URL: http://justcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0