Nytt sett på naglarna

Idag mådde min sakade nagel bättre så då blev de en byggning av naglen.

Jag fick ta en mall för att bygga ut min egen nagel för att den knäcktes ju.

Här kommer färgen på glittret som jag lade dit idag med med svart/vinröd.

I och med jag ändrar utseende så ofta så har jag bara en naturlig förstärkning av akryl på min nagel.Jag har blandat ihop glittret och satt detta utan på akrylen så de enkelt kan tass bort med nagelremover så jag slipper slipa bort det igen och igen.Jag gör så här bara på mig sj då som sagt jag ändrar utseendet ofta;)
Här har jag dock inte tagit topcoat eller något så två lager av det så blir de kanon bra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0