Söndagen är här...

Dagen igår gick så himlans fort!
Jag stanna kvar på väla för jag skulle lämna in ena skon från hm på lagning.
De sa ifrån att det kommer ej hålla att laga skon för hela skon är dåligt limmat=/
Andra skon va inga problem med dock.
Det kosta bara 40kr att limma dem så det är värt att prova.Anmars är ju skorna en reklamation och skulle de ej hålla så får jag reklamera dem.

Vi åt middag på väla,och jag blev bjuden=) och sen gick jag inom H&M och handla ett par skor jag har suktat efter hur länge som hellst i blå nyans men jag köpte dem svarta..hehe...ska prova dem igen idag och se att de verkligen är rätt storlek.
Jag älskar att få bonus och rabatt från hm=)

Jag fick även lite nytt glitter av killen....kolla så mycket ja har nu...





En hel del långa glitter rör har jag haft sen innan då jag gick till en tjej och fixa gelé naglarna.För när den franska manikyren växt ut så gjorde jag en egen glitter manikyr på mig sj.
Jag har blandat lite glitter färger sj och fått lite mer olika nyanser.
Nu behöver jag oxå vit glitter och sen är jag nöjd=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0