Ullared

Ja då är man hemma från ullared igen.
Åkte så vi va där till öppningen och tur va det då min mage har bråkat sen igår så förjävligt men just nu är det bra iallfall och det känns bra.

Det va en del folk där idag men vi blev klara ganska fort.
Köpte detta:

Grovstickad kofta 30kr.


Skinnjacka som va nersänkt idag för 149kr.Dock så fanns det bara 42-46 kvar så 42 jag köpte får jag sy in lite,men det är inget som kommer att synas ,då jag har gjort detta innan;)
Jackan är en kortare modell.


Aprikosfärgat linne 40kr och en litenväska i äkta skin för 60kr tror jag det va.Sen lite fix till naglarna.



Två lika dana tunna skira skjortor 99kr/st.Dock så är de storlek 38/40 så de är ganska stora i modellen.Men de va så snygga på=)

Detta va mitt smått och gott som fick följa med mig hem=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0