Efter 22år blev det bröllop

Igår va en underbar dag.Man trodde att man hade gott om tid att fixa sig inför bröllopet men gud va tiden gick och vi hann precis bli färdiga i sista minut.
Jag hann ta ett snabbt fotto på oss och jag hade inga smycken på mig här men så här ser klänningen ut.
Tyvärr gick ni klänning sönder första kvällen.Ett brännmärke vid höften och jag fastna med chifonget vid sömmen längst ner.Jag ska se om jag kan fixa det på något vis när jag har tid.
 
Vi kom först till kyrka som va samma kyrka pappa begravdes i.Känns fortfarande tufft.
K ledde upp min syster på altaret  och detta fotto fick jag då på paret:
Min syster hade en gudumlig klänning och jag va så rörd under hela akten och sen berätta de sina löften och då va det minsann inte lätt att hålla tårarna inne.
Min syster va en prinssessa och va riktigt hollywood stylad.Unaderbar!
Man såg deras kärlek för varandra,så som de alltid är med varandra och det är så ömsinta mot varandra.
Jag fick en bild på syrrans klänning bakefrån så ni får se hur underbart vacker den va=)
Efteråt fick K och min syster en kram här på trappan och då va det ännu en gång svårt att hålla tårarna.Jag är och va så lycklig för deras skull och jag har aldrig sett sådannt fint och välplanerat bröllop.
 
Efteråt så väntas pappas bil på brudparet.Detta va en bil som min gammelfarfar gav till pappa innan han dog och jag minns vår tripp till gammelfarfar och bilen gick ju ej att köra med så vi fick ta den på släp hem till sverige igen.Jag kan ha varit i 11-12år då, När pappa belv sjuk så va det en självklarhet att pappas älsta dotter skulle få den och det va skönt att det va just dem <3
Det va jobbigt vill jag tala om, att se denna bil rulla,det va jobbigt i hjärtat och man tankarna kom ju då att pappa skulle ju varit med.Han älska bröllop och jag vet att när vi planerade mitt bröllop så sa han att det är en dröm att få leda mina barn till altaret,Men vi får inte glömma att pappa va i våra hjärtat och kommer alltid vara med oss.
 
Vi kom till platsen där vi skulle äta middag.
Självklart tre rättersmiddag och senare blev det kaffe och tårta.
Maten va gudomlig och tårtat sägs de att den va lika god.
Hela kvällen va perfekt och kvällen avslutades med dans och lite god dricka från baren.
Hör och häpna att under hela kvällen drack jag två cider!! de smaka som läsk men kände att de två ciderna räckte bra för mig då jag hellst inte vill dricka alls.
 
Bröllopvals blev det så klart med....jag har några bilder på detta oxå men jag vet att brudparet inte gillar att jag lägger upp en massa bilder så ni får nöja er med detta=)
 
Sammanfattningsvis? Jo jag önskar dem alla lycka till med allt och jag älskar er båda såå mycket.
Vilket fint bröllop och ni va underbartvackra som i en saga och jag hoppas er saga blev lång och lycklig för ni förtjänar det bästa <3

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åå vilka vackra par! :) Å du ser ut som en grekisk gudinna i din klänning, wow!! :) Kram!

Svar: Tack tack fina Charlotte <3
MyStoryMylifeMyTruth

2012-08-26 @ 17:46:48
URL: http://justcharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0