Grattis till mig=)

Idag fyller jag hela 28år....tiden rusar.
Efter 23 så kände man att åren bara gick och man kan ibland minnas när man gick i skolan och längtade till sommarlov,vinterlov osv. Men det kändes evigheter dit.
Nu förtiden rusar dagarna och åren flyter ihopa.
Tänka sig att jag har varit tillsammans med André i 10år!!! Tänka sig att jag fyller hela 28år!!!
 
Ja va hade jag förväntat mig när jag va så här "gammal"?Jo när jag va i tonåren så va man vid 25år lastgammal och det va då man haft sin karriär och skulle börja med familj och ha gift sig och ha hus.
När jag va 25år hade jag inte ens ett jobb eller barn.
Idag har jag fast jobb och samma gammla gubbe och det har hänt mycket i ens liv.
Aldrig trodde jag att tex pappa skulle somna in så tidigt....Jag som hade planerat att både han och Tezzi skulle leva i EVIGHET och jag kan minnas tillbaka vid ett tillfälle då jag va 20år och bodde i billesholm och mådde inte så bra.
Tezzi fick problem med tandlossning och jag va säker på hon skulle dö.
Ringde pappa och prata och grät och han förklara att de va nog ingen fara och Tezzi skulle ju till vetrinären dagen efter.Då kom vi in på sövningen och att de är en risk att sövas.....då sa pappa "Men Hanna,det är ju så att man inte lever för evigt.Det kommer den dagen då Tezzi inte lever mer men jag är säker på att det inte kommer ske nu".
Jag blev TOTALD förstörd!Jag ville inte ens tänka tanken och grät mer och då sa han"Kära Hanna,ingen lever inte för evigt...inte ens jag"....då va jag tvungen att säga "jo...du och Tezzi ska leva förevigt...det har jag bestämt!"
 
Nå....tyvärr är inte livet så.Tyvärr slutar inte sagan alltid bra men vi kan aldrig ändra på slutskedet för alla ska vi dit.
Men för att kunna hantera sorgen så måste man tänka på hur många fina stunder man haft och jag är evigt evigt tacksam.Sjlvklart vill ja de ska leva och må bra,men hur mycket man än vill något,så är det inte så alltid det blir så.
 
Älskade Pappa och Tezzi och lilla Taamira klart....det är tomt utan er men jag är er evigt tacksam och i mitt hjärta så lämnar ni mig aldrig!
 
idag fyller jag 28år...idag är det min dag.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis

2012-08-05 @ 13:50:57
Postat av: ninah

grattis

2012-08-05 @ 13:51:19
Postat av: ninah

Grattis

2012-08-05 @ 16:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0