Måndagen är här.....

Ny vecka har påbörjats och har planerat in vad som måste fixas denna vecka.
Har tre dagar uppbokade denna vecka och en av dem innefattar jobb.
Nå jag men denna vecka så måste jag fixa detta:
TRÄNING!!!!
Färga utväxten på mitt hår:
Kan oxå tillägga att jag kör fortfarande på balsam metoden och inte fått fett hår alls.Har hittat ett balsam från barnängen som heter volym som jag tvättar hårbotten med och den ger volym=)
 
 
Pedikyr och fotbad behövs:
 
Sen blir det epilering av ben som jag kör 1gång i månaden:
 
Så här ser ni mina måsten=) Ska bli skönt att träna idag....måste ta tag i detta för det håller inte mer.Mår dåligt kroppsligt om jag ej tränar och kroppen är till för att röra sig.Speciellt när man blivit en tjockis så tar de hårt på en kropp och bära på extra fettet....icke bra icke bra alls.
(Bilderna är lånade från Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0