Mina naglar....

Den 13 november byggde jag ett helt nytt sett akryl på mina naglar med svart glitter.
Jag har en förstärkning här.
Och 28dagar sernare ser de ut så här!
Jag trodde inte alls mina naglar va så gammla och fick en lite chock faktiskt,och inte konstigt att jag tröttnat på min design!hehe=)
Jag är hel nöjd med mitt proffsiga akryl och jag har inte fått ett enda släpp någonstanns!Det enda jag gör är att olja mina naglar och tar klarlack då och då för att få glans+att övergången från utväxten till akrylet ser mer bättre ut och smälter in.
Är grymt impad över detta akryl och värt varje kr!
Nästa gång jag bygger dår jag nog göra dem lite mer avcerat;) Har dille på stiletto eller om man ska köra enkelt vitt glitter/silver?
Nå ja jag får se men måste låta dem växa så mycket som möjligt så jag ej utsätts för akrylen för mycket.(tänker på allergin jag utvecklat)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0