Nyår ....

Jag fick ju jobba extra igår igen och det va inte de lättaste.Ja hade hög feber igår så mina planer på em och idag kunde jag kasta i sjön.Väldig besviken är jag men inte hjälper ju det mig.
Istället får jag spendera den hemma och hoppas på bli bättre snart för den den 2januari börjar allvaret igen.Massa möten och onsdag-fredag är jag fullt uppbokad så denna veckan blir de inte alls jobb garanterat för de fungerar inte med timmarna mina då.
 
Nyss vaknat och ska bara snabbt till affären och handla mat för idag....har inte haft tid och ork till att storhandla vid löningen som jag brukar.Får bara handla något snabbt helt enkelt.
 
 
Nå ja ha en bra slut på detta året och en bra början.Inget är omöjligt!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Gott nytt år vännen! Allt kan bara bli bättre!!!
Hoppas du känner dig friskare snart! Många kramar! <3

Svar: många kramar till dig med <3
MyStoryMylifeMyTruth

2012-12-31 @ 12:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0