Sjuk igen.....

December månad har varit jobbig.Det va inte  länge sen jag låg med feber och nu denna veckan har varit kämpig.
Jag mår alltid sämmre under pms och trodde det va detta.
Men igår blev jag mer matt i kroppen och gick och lade mig tidigt. Natten bestod av kolliksmärtor och toa besök.
Tog min mag medicin för jag trodde jag fått en reaktion av julmaten. Men ingen hjälpte.
Nu på morgonen började jag spy oxå=/ Jag hoppas de ej blir värre för då är det vinterkräksjukan och då lär jag vara långvarit sjuk men jag hoppas sj på det är en maginfluensa.
Nå ja,jag fick ringa min chef och sjuka mig och det känns så där....jag jobbar inte så mycket nu så jag ser framimot varje dag jag ska jobba....Nu är vi dessutom 2per som är sjuka samtidig.
Nå ja min dag vet ni vad den kommer bestå av och tur så är André hemma hos mig och tar hand om mig <3
 
Over and out !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0