Tips....

Detta märke är ju väldigt poppis och väldigt dyrt.Jag gilla den då den gjorde mitt hår så mycket finare.
Dock så kostar den 339kr och är ganska dyrt.
Det jag fick veta att denna oljan innehåller argan olja MEN den är inte så bra som man tror!
Den innehåller silikoner och annat som inte är bra för håret.Detta innebär att det lägger sig som en hinna över hårstrået och uppfattas som att håret är jätte fin kvalité.
Kul tyckte jag när jag fick veta detta då jag indviker silikon.Nu har jag börjat prova på balsam metoden så får man inte använda sånt mög till håret.Jag vet att H&M säljer en billigare variant av denna oljan men den är ännu sämmre kvalité!!
 
Men lugn lugn.....jag har hittat argan oljan som är ekologisk och innehåller enbart argan olja!
Det bästa är att denna lilla faska kostar 89kr i härsokostbutiker!
Jag behöver tre droppar i handflatan som jag gnuggar händerna först i och sen i håret.
Så här ser den ut:

Kommentarer
Postat av: Ninah

gör det? jag som tycker den verkat bra.. finns den i alla butiker?

Svar: Klart den verkar bra när det är silicon som lägger sig runt hårstået bara och döljer problemet och inte åtgärdar det;) Då är det bättre att köpa en riktig och helt ren olja som verkligen inte döljer något utan går in i själva håret. Denna lilla flaska kostar som sagt 89kr och finns i hälsokost butiker.Man behöver endast tre små droppar som man tar i håret. Jag använder sj den från H&m och moroccanoli till löshåret men inte i mitt eget hår utan där endast bra prdodukter utan silicon och mineral oljor=)
MyStoryMylifeMyTruth

2012-12-06 @ 11:13:27
Postat av: Ninah

okej det var inte dyrt. såklart det vet jag med silikol men trodde inte det var det som du sa=) men då kilar man och köper den=)

2012-12-07 @ 17:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0