Foundation

Jag skrev ett inlägg för ett tag sen om detta eviga problem.
Ska man verkligen behöva sola solarium för att hitta rätt nyans?
Som sagt så passa MILK i make upstore men den är inte så bra för hyn.

Igår när jag va på väla så hade jag en sjukt bra rabatt och då köpte jag en foundation faktiskt.
Jag brukar aldrig köpa utan att få prover då jag har allergier och jag att rätt nyans ser alltid rätt ut i butik men inte sen när man är hemma.

Dock så köpte jag den nya foundation som kommit ut och den ljusaste nyansen är som milk(kan jag tycka nu men måste prova den några gånger)

Den är alltså ljusare en vad ivory är(som är ljusast på marknaden i budget smink)
Dock så är denna verken matt eller glansig och den är inte så täckande men jag hoppas man kan bygga upp en täckningsgrad där som behövs.
Jag skriver mer sen hur den är efter jag provat den några gånger=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0