Mitt kök +Fix & Trix

Så här blev min radio i köket som va i valnötsfärgad innan:

Jag måla den vit och sen satt dit klistermärken från panduro.För att då den fläckiga ytan så tar man lite kaffesump och kladdar på*fniss*.
Jag behöver dock lacka ytan för att få den hållbar.Men fin blev den=)

Resten av detaljerna ser ut så här i hemmet:


Klockan kommer från ullared och kosta 30kr.


Knivstället är målat men bara en gång då trädet ska lysa igenom.Glasflaskorna kommer från Ullared och kosta 6kr/st.



Fågelbur från Ullared 149kr och tavlor 20kr/st.

Jag gillar mitt kök nu...så där härlig romantisk/lantlig stil.


Kommentarer
Postat av: R

Vad fint du har det hemma! Supermysigt :)

2012-02-19 @ 13:12:34
URL: http://tikei.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0