Pappa

Igår va de din födelsedag och det är då vi i familjen brukar träffas och vara hos syter L & K som har gjort en underba tre rätters meny.
Det är då du berömmer L&K hur god mat det gör och vi alla instämmer nickande.
Du brukar få en liten present av oss alla även om du säger att de ej behövs,och ofta är det någon choklad eller liknande för du älskar verkligen Choklad.
Vi pratar under middagen om allmänna saker,hur det är och hur och vilka planer man har just nu i livet....men denna gång blev de inget firandes för du finns inte längre i Livet.

Jag önska jag kunde berätta för dig allt som har hänt.
Tänka sig att L fått en underbar liten dotter som du hade avgudat.
Jag vet hur glad du blivit över detta för vi alla trodde att de aldrig skulle bli en liten.
Jag önska du kunde finnas och se ditt barnbarn och berätta hur värdefull hon är och hon har en morfar.

Jag önska du hade kunnat finnas och hjälpa N med din visdom och alla kärlek du kunde ge henne och säga att hur stolt du är över henne.
Jag önska du kunde hjälpa henne så som du hjälpt mig,visa henne att hon är älskad och att trots allt hemskt som inträffat så har hon vår allas kärlek.
Jag önsla sååå innerligt att du fannas i livet och kunde krama om N och säga att det är oki att vara ledsen och känna som du gör....varför kan du inte finnas pappa och hjälpa?

Jag önska pappa att jag kunde säga till dig att du behöver inte oroa dig över mig.
Äntligen börjar mitt liv och jag har fast jobb inom de yrket jag älskar.
Men trots att mitt liv går åt rätt håll så behöver jag dig.DEt gör så fruktansvärt ont i mig när jag verkligen förstår att du aldrig aldrig kommer tillbaka till oss mer.
Men trots att du inte andas mer,trots att jag ej kan krama dig så älskar jag dig innerligt mycket.
Ingen är eller var som du.
Min fina Pappa Hansen....vila i frid och i våra hjärtan finns du och vi kämpar varje dag för att ha ett leende på läpparna,vi gör det för vi vet du hade velat oss alla må bra. <3


Jag tackar för allt du gjort och tack för L och K och min fina N <3


Kommentarer
Postat av: Areyanna

Känner igen mig, tänk vad livet kan vända fort:/ jag beklagar din sorg och saknad!<3

2012-05-10 @ 09:44:54
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0