Träd


Jag har funderat ett tag på ett klösträd till.
André köpte ju en klöstunna via nätet men fick avboka då avlivningen på Taamira kosta sjukt mycket=(
Men jag har kikat lite på den som heter C4 i den beige färgen.
Jag hade tänkt ta bort huset(för katterna får ej plats i där ändå) och jag hade tänkt såfall ha den sidan om soffan men jag vet de kommer bli trångt...men ändån vill man att bäbisarna ska ha klösträd.
Dock så har jag då tre stycken klösträd och en väggbana=)
Vi får se om det blir ett träd längre fram eller jag köper en enorm stor typ en sådan här:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hanna, jag köpte nytt klösträd till mina katter å de fullkomligt älskar dom runda sovställena :) vi har också tre nu ;) men älskar man sina katter så gör man ;) vi ska bygga stor utegård till dom nu åxå . Ha en bra dag// Annika

2012-02-21 @ 08:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0